مینویسم برای دلم...

متن مرتبط با «) meaning in text message» در سایت مینویسم برای دلم... نوشته شده است

:)

  • نیلوبلاگ

    حس وحالم فقط و فقط با وجود مسعود خوبه وگرنه داغون داغونم ...اینقدر درد تو دلم تلنبار شده که نگو .اون شب آقا یاشار خیلی اصرار کرد واسش درد و دل کنم اما گفتم نمیتونم گفت بریز تو دلت ببینم این دلت کی میترکه :| این روزا بغض سنگینی دارم اشکم نمیاد :( هیچ حسی ندارم ...خیلی خوددار و تودار شدم .هنوزم حوصله نوشتن ندارم.حرفمم نمیاد ....×از وقتی مسعود گفته بعنوان یه دوست پیشتم حس بهتری دارم ..حالا دیگه مثل یه دوست خوب نگاش میکنم یه دوستی که قد دنیا میخوامش ....×بنابه دلیلی اسممو اینجا تغییر دادم :( ...

    ادامه مطلب