سلام من بعد یکسال یه لحظه یاد این وب افتادم شانسی واردش شدم هیچی از مطالبش حتی کامنتا یادم نیست،نمیشناسم صاحب کامنتارو،صاحب مطلبارو...حس جالبی بود ...