مینویسم برای دلم...

متن مرتبط با «یکسال بعد از مرگ» در سایت مینویسم برای دلم... نوشته شده است

بعد یکسال

  • نیلوبلاگ

    سلام من بعد یکسال یه لحظه یاد این وب افتادم شانسی واردش شدم هیچی از مطالبش حتی کامنتا یادم نیست،نمیشناسم صاحب کامنتارو،صاحب مطلبارو...حس جالبی بود ...

    ادامه مطلب